~~~Ciklinn~~~

By: Aliffaisy Ciklinn

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  >  >>]    [Archive]
Monday, 19-Jan-2009 06:46 Email | Share | | Bookmark
MOVED

i like to move it! move it.....

hehehehehe buat masa skrg linn takleh nak handle 2 bijik umah...... so skrg linn duduk dulu kat umah http://ciklinn.blogspot.com/

jemput dtg yer..........


Thursday, 1-Jan-2009 05:59 Email | Share | | Bookmark
Selamat tahun baru 2009

selamat tahun baru linn ucapkan pada semua...... semoga tahun ni membawa kebaikan pada kita semua... aminn......dan semoga kita terus sukses dan sukses....

lama dah FP ni tak berhapdet...agak bersawang gak dah nie... ..... yg penting tetap berhapdet....

sempena mlm tahun baru kitaorg tak gi mana2 pun....... oleh sbb tak tau nak gi mana kitaorg gi tgok sepupu abg masuk pertandingan karaoke kat Anggerik Mall Shah Alam.... konon ingat adalah bunga api kat dataran shah alam tu tapi...hampa.... PKR takder budget kot nak buat,,

mlm tu selain karoeke ada cabutan bertuah... dan yg paling best tgok org menari poco2........meh kita layan sikit gambar2 kat sana...







ni sajer jer gatal tepek...... menu2 yg sempat diamik gambar...



meh singgah umah lagi satu....http://ciklinn.blogspot.com/



coretan cerita,,,,,,,





Wednesday, 17-Dec-2008 17:02 Email | Share | | Bookmark
MY HIRO.............

ENTRY UTK anak2 ku...... dalam duk kodek2 pc terjumpalah gambar2 diorg masa baby dulu.......seronoklak tgok gamabr nie.... gambar ni amik pakai hp abah diorg..... so kurang memuaskanlah......

seronok sgt tgk gambar diorg masa kecik2 nie....... comellkan... mihahhaha mcm mak dier..wakkakakkaka aku yg dah mula perasannn tak hengattttt...............

ok meh layansss gambar diorg ....................

AHMAD ALIFF IMAN BIN ABDUL RAZAK







AHMAD AISY ADAM BIN ABDUL RAZAK







HERO2 KU.....................









INFO TERBARU terkini dan sensari Aliffaisy & co.... http://ciklinn.blogspot.com/


Thursday, 11-Dec-2008 07:12 Email | Share | | Bookmark
Jalan coti sekolah...

coti sekolah ni tak tau nak gi mana................ ingat nak gi pantai timur tapi hujanlah pulak..so takut lak nak kesana................ pehtu masa duk lepak2 dgn abang.... dia cadangkan kita gi cameron.... haku pun sukalah sgt2 sbb aku mmg kaki berjalan.....sebenarnya ni di bukan bercoti yer..tapi jalan2 sbb pergi pagi balik petang


YA ALLAH aku mabuk n pening2 lalat weh kat sana................. huhuuhhuhu tak boleh tahan abiss ku muntah2 ala2 mengandung 2 bulan.... mihahhaaha.... tapi mcm biasa kal bergambor maintain senyum okey.....

kat sana hujan masa kitaorg gi..... jadi susah sikit nak kesana sini..sb ada 2 budak kecik nie........ n sejuklah yg amat masa kat sana......... menggigil aliff.......

korang layan jerlah gamabr2 kat sana.... sbb aklu tgok gamabr2 ni pun masih pening2 lalat lagi...... heheheh














meh jalan2 kat sini laks.......http://ciklinn.blogspot.com/


Thursday, 4-Dec-2008 07:27 Email | Share | | Bookmark
HAPPY BESDAY IKA...CUKUP SETAHUN SICOMELL MAMA....



Hari tu balik kampung n kitaorg celebrate besday anak buah linn........ SELAMAT HARI JADI IKA YG PERTAMA......... Semoga Ika diberikan kesihatan yg baik dan menjadi anak yg solehah yer sayang.....................

Linn mmg gerammm sgt dgn budak Ika ni......sbb mata dia boolat... dan cumell sgt2 budak nie.......


Comelkan budak baju merah nie... ha baju merah ni acik biha yg beli... huhuhuhuhuhuh aku tak taulah kalo ko ada anak esok cik biha... mau berlori baju anak kau....



Sweet sgt masa dia senyum tgok lilin tu..... alahai gerammmnyer rindu nak pelok2 ika



Ika dan atukk hasib...... hensem tak abah akuLOL


Sepupu sepapat serapat............



Budak kecik kuat makan.................


[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net